Glavni meni

Sezona 2017
2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014

Rally Vipavska dolina 2017
Železniki 2017 (10) | Velenje 2017 (18) | Vipavska dolina 2017 (20)

Logar Boštjan | Ana Bobnar
Objava: 8.5.2017

Če se dotaknem rally-a, sem se le tega zelo zelo veselil, a očitno v prevelikem navalu navdušenja in obveznosti nato zbolel :).

Rally je bil zato zame zelo naporen, saj sem ga prevozil z zelo slabim počutjem in vročino. Z Ano se mi zdi, da sva opravila dobro delo in tudi z rezultatom smo v ekipi zelo zadovoljni. Sedaj se malo manj veselim Velenja, da slučajno ne zbolim :) :).

Mrak Jan | Luka Kuštrin
Objava: 3.5.2017

Rally ViPAVSKA DOLINA je zaključen nad vsemi pričakovanji! Z novim dirkalnikom sta se Jan in Luka hitro spoprijateljila, ter že na uvodnem superspecialu dosegla 1 čas! toda naslednji dan se je začelka šele dirka, glede na to da sta z šibkejšim dirkalnikom dosegala čase za vrh ter se borila z domačimi dirkači za vsako sekundo na njihovem domačem (dvorišču) je bilo fenomenalno!! :) Ter na koncu še ZMAGA!!

TOP rally, TOP publika, ter TOP hitrostne preizkušnje! Zahvala gre vsem zvestim navijačem ki vas je res ogromno, naši TOP EKIPI, brez vas ne bi bilo dirkanja, ter mojim zvestim sponzorjem ki verjamejo v nas !
Na kratko: TOP vikend :)
#GBLEASING #GOTRADE #GostilnaBELIKAMEN #VULKANIZERSTVOŠMIT

Kojič Alen | Aljaž Gec
Objava: 25.4.2017

Želja je bila ogromna, da bi prvi rally pripeljal do konca, žal še ni izšlo po načrtih, počil je vijak nosilca menjalnika, posledično je zlomilo polosovino, tako da se je za naju dirkanje končalo na hp Erzelj 1. Do takrat sem spoznaval auto in vozil prve dirkaške kilometre, užival sem sto na uro. Zahvaljujem se usem prijateljem, punci Nini, ki me je prenašala zadnje dni pred dirko, staršem za podporo, ter vsem sponzorjem. Se vidimo na naslednji dirki.

Rad bi se tudi zahvalil ekipi Marka grossija za pomoč v boksih ter Davidu Kavčiču za vse napotke in priprave, ter Aljažu gecu za odlično opravljeno delo v vlogi sovoznika.

Citroen AX GTI

Mrevlje Denis | Rok Gomizelj
Objava: 25.4.2017

Rally Vipavska dolina se je za naju z Rokom že drugo leto zapored žal končal z odstopom zaradi tehnične okvare. Kljub vsemu sva lahko s prikazanim zadovoljna, saj sva z vsakim odpeljanim kilometrom dobila več zaupanja v dirkalnik in vase, tako da bova poizkusila te občutke kar se da dobro unovčiti že na naslednji dirki v Velenju.

Humar Matic | Nika Jereb
Objava: 25.4.2017

Izredno lep rally, vse pohvale organizatorjem, vesel sm da sa sva prišla do cilja brez kakršnih težav, manj pa z doseženimi časi na brzincih. Zahvala pa celotni ekipi in navijačem :)

Renault Clio RS 2.0

Aubreht Janko | Mitja Aubreht
Objava: 25.4.2017

Za nami je 7. rally Vipavska dolina, ki se je za nas žal končal z odstopom. Na rally smo se odpravili v upanju, da bomo po zimskem premoru čim bolje testirali avto pred domačo dirko. Žal pa smo imeli obilo težav že v petek, ki so se v soboto samo še stopnjevale do izleta s ceste. Upamo, da se že vidimo na domači dirki 32. Fuchs rally Velenje.
Aubreht Rally Team

Renault Clio Williams

Mrak Andrej | Presetnik Aleš in Vilijem Čibej
Objava: 25.4.2017

Rally je bil lep zahteven pa poseben predvsem glede makadamskih vloškov kar bi bilo lepo tudi na drugih rallyih pa akcije brez počitka in seveda publika katera da vsemu svoj pečat.Pohvalno bilo je lepo!

Zastava 850

Jerkič Rok | Kristjan Prelaz
Objava: 25.4.2017

Na domaci dirki sva s Kristjanom zelo uzivala, saj so brzinci res hitri in adrenalinski. Zal sva dirko morala zakljuciti prakticno nekaj metrov pred ciljem, saj naju je izdala tehnika (okvara motorja). Iskreno bi se rad zahvalil najprej VAM, mojim navijacem!!

Zelo sem vesel, da vas je vedno vec takih, ki verjamete vame, kar mi da na vsaki dirki se dodaten zagon! Koncno se mi je uresnicila najvecja zelja, da sem pred vsemi vami odpeljal svoj prvi HP Zablje in neizmerno uzival :) Zahvalil bi se tudi moji ekipi, ki je poskrbela, da je vse delovalo brezhibno, podjetju Silux, mojemu sponzorju, sovozniku Kristjanu ter druzini, ki mi vedno stoji ob strani!:D

Cez 2 tedna bodo motorji zopet brneli v hrvaski Opatiji. Seveda bomo tam tudi mi :)

Mrevlje Denis | Rok Gomizelj

Okvara motorja končala nastop Denisa Mrevljeta na rallyju Vipavska dolina

Minuli vikend je rally Vipavska dolina bil za Denisa Mrevljeta premierni nastop z dirkalnikom Peugeot 208 R2 ekipe OPV Racing Cars. S sovoznikom Rokom Gomizeljem sta v letošnji sezoni napredovala iz Yugo pokala v divizijo 2 državnega prvenstva v rallyju in se kot uigran par ter člana AMD Gorica lotila novih izzivov.

Po solidnem začetku na petkovem super specialu po ulicah Ajdovščine, kjer je vladalo odlično navijaško vzdušje, je v soboto na četrti hitrostni preizkušnji, na sloviti Predmeji speljani po robu Trnovskega gozda, sledil odstop zaradi okvare motorja. "Rally Vipavska dolina se je za naju z Rokom že drugo leto zapored žal končal z odstopom zaradi tehnične okvare. Kljub vsemu sva lahko s prikazanim zadovoljna, saj sva z vsakim odpeljanim kilometrom dobila več zaupanja v dirkalnik in vase, tako da bova poizkusila te občutke kar se da dobro unovčiti že na naslednji dirki v Velenju,« se Denis po rallyju Vipavska dolina že obrača proti naslednjemu rallyju, ki bo na sporedu konec maja.

Mlinar Simon | Nina Velkavrh Gorenc
Objava: 24.4.2017

Super rally in rezultat. Skoda samo za okvaro polosevine na 5. HP.

Mikuž Matej | Janez Intihar
Objava: 24.4.2017

Rally Vipavska dolina se ni iztekel po najnih pričakovanjih, z časom na petkovem superspecilalu sva bila kar zadovoljna, nato pa je na HP Predmeja1, približno 1 kilometer pred ciljem sledil grd obrat na streho, vendar se ne damo, nov dirkalnik bo kmalu v nastajanju in se vidimo na Rallyu v Gorici ali Idriji. Zahvalil bi se rad še očetu ter bratu za pomoč v boksih ter navijačem, ki jih je bilo res veliko.

Jereb Jure | Boštjan Vidmar
Objava: 24.4.2017

Začela sva bolj rezervirano, ker je bil zimski premor dolg, časa za testiranje pa nismo imeli veliko, zaradi težav z dirkalnikom tik pred dirko. Nato je sledilo še vrtenje na prvi ponovitvi hitrostne preizkušnje Bela, s katerim sva si pridelala kar nekaj zaostanka...

V nadaljevanju sva dobila boljši ritem in tudi časi hitrostnih preizkušenj so se izboljšali. Na koncu 8. mesto glede na ogromno konkurenco, težave, zahtevne hitrostne preizkušnje, na kar kaže tudi velika količina odstopov, niti ni tako slaba uvrstitev.

Čuk Andrej | Nastja Jurca
Objava: 24.4.2017

Rally Vipavska dolina se ni iztekel po pričakovanjih. Žal se je zame zaradi okvare elektornike končal že pred prvim HP Predmeja 1. Se vidimo konec maja v Velenju! :)

Renault Clio 1.4 16V

Premrl Grega | Vili Ošlaj
Objava: 23.4.2017

Grega Premrl in Vili Ošlaj sta z odliko opravila s prvo preizkušnjo državnega prvenstva Slovenije v reliju za sezono 2017.

"Velikokrat si rečemo "slab začetek, dober konec". Za letošnji Rally Vipavska dolina je uporaba tega stavka povsem na mestu,« je na cilju relija vidno zadovoljen dejal Premrl.
Tretje mesto v generalni razvrstitvi relija in drugo v diviziji 2 sta namreč zadovoljila apetite ekipe Unikatoy Racing in upravičila optimizem pred pričetkom vipavskega relija. Grega in Vili sta po začetni težavi na superspecialu Ajdovščina, kjer sta se zavrtela in izgubila nekaj dragocenih sekund, ohranila hladno glavo in skozi celoten reli prikazovala konstantne čase.

Na drugi izmed (obujenih legendarnih) hitrostnih preizkušenj Predmeja sta postavila celo najboljši čas izmed vseh posadk. Tekom relija sta se zavihtela med vodilno trojico in do konca bila napet boj desetink s posadkama Bratina-Vovk in Zanon-Piceno.

"Že dolgo časa nisem tako užival do samega zadnjega metra relija. Za drugo mesto smo se namreč udarile tri posadke. Pred zadnjo hitrostno preizkušnjo nas je ločilo le šest desetink sekunde. S končnim rezultatom sem zelo zadovoljen. Tudi na naslednjih relijih si zelo želim takšnih borb do zadnjega metra, saj to našemu športu daje poseben pečat. Zahvaliti se moram Viliju, ki je odlično opravil svoje delo in ostalim članom ekipe, ki so poskrbeli, da je dirkalnik optimalno deloval. Za podporo iskrena hvala tudi vsem pokroviteljem in nenazadnje tudi organizatorju relija Vipavska dolina, ki je vnovič pripravil odličen reli z izjemnim vzdušjem, je še dodal Premrl, ki bo letos skozi celotno sezono sodeloval s sovoznikom Vilijem Ošlajem.

Tudi Ošlaj je povzel dogajanje na reliju: »Z Grego sva si rekla, da napaka na superspecialu ne sme igrati posebne vloge. Želela sva nadaljevati na polno. To nama je uspelo in tekom relija sva samo še stopnjevala tempo ter čase.

Kot se za izkušenega in preudarnega sovoznika spodobi, se je Vili Ošlaj na hitro ozrl še proti prihajajočemu reliju, ki bo prihodnji mesec potekal v Velenju: "Mislim, da imamo pred relijem Velenje dobre možnosti, da naredimo še en dober test in gremo tudi tam "na polno". S prihodom lanskega državnega prvaka Aleksa Humarja se bo konkurenca v razredu še zaostrila, kar bo še dodatna spodbuda za naju."

Citroen DS3 R3T

Turk Rok | Blanka Kacin
Objava: 23.4.2017

7. rally Vipavska dolina se je sicer začel po naših željah, a končalo se je vse skupaj precej drugače. Zadnjih nekaj mesecev je bilo zelo pestrih - skupaj z ekipo OPV Racing Cars nam je v državno prvenstvo uspelo pripeljati prvi slovenski dirkalnik razreda R5, Peugeot 208 T16. Krajšemu testiranju dan pred prvim rallyjem je sledil odličen začetek na super specialu v centru Ajdovščine, in nato še uspešno odpeljani prvi dve sobotni hitrostni preizkušnji.

Žal pa se je kmalu po štartu hitrostne preizkušnje Predmeja naš nastop predčasno končal. Skupek dejavnikov in težave z volanskim mehanizmom že vse od testiranja, je botrovalo bližnjemu srečanju z zidom, kar nama je z Blanko preprečilo nadaljevanje rallyja Vipavska dolina.

Dokazali smo, da imamo vrhunsko ekipo. Časi na hitrostnih preizkušnjah so pokazali, da smo na pravi poti. In nadaljevali bomo načrt, ki smo si ga zastavili. Celotna ekipa že komaj čaka na novo priložnost, na nov rally, na nove izzive!

Hvala vsem, ki nam stojite ob strani pri tako zahtevnem projektu, ter hvala vsem navijačem za spodbujanje tako v servisu kot tudi na hitrostnih preizkušnjah. Se vidimo na rallyju Velenje! :)

Peugeot 208 T16

Benčina Blaž | Jordan Čuk
Objava: 23.4.2017

Res zahtevna dirka, saj sva jutranji del vozila povsem na pamet, vsa čast Jordanu Čuku za ročno kazanje zapiskov, res zahtevna dirka z lepimi brzinci, drugače pa vesel, da sva končala dirko na 2. mestu v yugo pokalu.

Bratina Mitja | Viljem Čibej
Objava: 23.4.2017

Rally sva začela dobro, glede na to da smo avtomobil sestavili zadnji trenutek tako da ga nisva nič preizkusila. Žal pa so se na HP3 pričele težave z menjalnikom in sva po končani preizkušnji morala odstopiti.Zahvalil bi se vsem sponzorjem za sodelovanje in super ekipi, ki naju spremlja.

Fakin Jernej | Fakin Gregor
Objava: 23.4.2017

Rally odlično izpeljan, pohvale organizatorju. Skupaj z Gregorjem sva zelo zadovoljna. Iz HP-Ja v HP sva dosegala boljše čase in se tako približala najboljšim. Potreben bo še kakšen kilometer več za doseganje želenih rezultatov.

Potrata Matija | Marko Nabergoj
Objava: 23.4.2017

Po številu gledalcev se vidi kje je rally doma. Lepo vreme, dobro vzdušje, žal veliko odstopov ampak zakon :) Se vidimo v velenju.

Grossi Marko | David Kavčič
Objava: 23.4.2017

Rally je bil top svaka čast organizatorjem res vrhunsko pripravljen. Največja želja mi je bla ta super specjal in še to mi ni pumpa dopustila žau poču je nastavek ki gre iz pumpe na cev. Čez noč je ekipa zrihtala in zjutraj sva z Davidom štartala kot super rally. In prišla v cilj brez ekipe in Davida sigurno nebi res me je dobro miriu da nisem pretiravau hvala vsem na progi in ob progi.