Na ino smo odšli z namenom da naberemo čimveč potrebnih kilometrov. Že v petek sva se z Boštjanom v dirkalniku počutila odlično v soboto pa nadaljevala z istimi vožnjami in si tako privozila prvo zmago. Hvala Bojanu in Juretu za borbe v sekundo na vsakem brzincu da je bila dirka še bolj zanimiva. Hvala ekipi, ki je delo opravila brez napak.
Rally Ina se je začel porazno. Na super specialu nama ni prijela ročna, tako da sva morala vsak krog "rikvercat", da sva prišla okoli in posledica je bila ogromna izguba časa. Ko sva se že veselila naslednjega brzinca, da nadoknadiva vsaj malo izgube je bil le ta odpovedan.
Po premoru je še enkrat sledil Martin breg, vendar tudi tukaj nisva imela sreče. Po 30 minutah čakanja na štartu, s čelado na glavi in polno pripeta, so tik pred nama zopet odpovedali brzinc. Za ta dan nam je ostal še 1x super special, ki sva z razliko od prvič "rikvercala" le enkrat :). Po kratki noči je sledil naslednji dan s Sljemenom, ki sva ga vzela preveč spoštljivo. Nato so sledili boljši brzinci, kjer sva poskušala nadoknaditi zamujeno. Žal je na koncu zmanjkalo le 5,4 sekunde do prvega mesta. Hvala konkurenci za boje na sekunde, ekipi, pokroviteljem.
Letošnji reli Ina Delta je minil v znamenju hude vročine in hitrih "brzincev", ki so poskrbeli za nemalo težav in nesreč udeleženih posadk. Kljub temu je avtomobilska dirka z najdaljšo tradicijo na Hrvaškem Grego Premrla in Vilija Ošlaja navdala z optimizmom pred jesenskim nadaljevanjem sezone.
Reli se za posadko Unikatoy Racinga ni začel najbolje, saj so že na uvodni hitrostni preizkušnji, superspecialu v Zagrebu, dirkalnik začele pestiti tehnične težave. Te so bile tokrat žal prehude in Toyota GT86 je petkov večer dočakala v servisni coni. Premrlu in Ošlaju tako ni preostalo drugega, kot da v soboto nadaljuje z velikim zaostankom ob pomoči pravila "super rally".
"Nič hudega, to je pač sestavni del našega športa," je ob neljubem dogodku dejal Grega Premrl, ki je kljub težavam na uvodni HP uspel doseči zadovoljiv čas. "Tudi na ta rally smo z ekipo prišli predvsem nabirati dirkaške kilometre. To smo v soboto zelo uspešno tudi počeli, poleg tega pa pričeli tudi z doseganjem vse boljših časov. V novem dirkalniku se počutim vse bolj domače in že se veselim jesenskega nadaljevanja sezone," je Premrl še dodal po prihodu na ciljno rampo, ki je bila tokrat postavljena v središče Zagreba.
Končni izplen Premrla in Ošlaja je 5. mesto v diviziji 2 slovenskega državnega prvenstva, kjer se v tem trenutku nahajata tudi v skupni razvrstitvi. Na reliju v Železnikih posadka Unikatoy Racinga ne bo nastopila, vrača pa se na letos najzahtevnejšem slovenskem reliju, septembra v Novi Gorici.
S sovoznikom sva zasedla 4. mesto v tokrat malo okrnjeni diviziji 1. Vesela sva, da sva prišla v cilj in osvojila 18 točk. Sicer pa je bil to vroč, dolg in naporen rally, z dolgimi etapami in tremi odpovedanimi brzinci.
Imela sva dober ritem vse do 8.-ga brzinca, ko sva zaradi tehnične okvare morala odstopiti. Všeč so mi bili brzinci, ki so tehnično zelo zahtevni. Naše misli so že na reliju Železniki, kjer bova z Markotom poskušala loviti nove stopničke v prvenstvu.
Naporna dirka, predvsem zaradi vročine in ogromno čakanja zaradi etap... Organizacija dirke je malo šepala, drugače pa lepi, dolgi brzinci in pa hudi boji v diviziji 1. Na koncu 3. mesto, za zmago je žal zmanjkalo 18 sekund.
Za Ina Delta rally smo se dobro pripremali, kvalitetno podesili auto te od prvog brzinca napali na pobjedu u 2wd konkurenciji! Sve je išlo po planu do ss7 (Šestine) gdje smo izletjeli na jednom desnom hardu i tu je za nas bio kraj jer se nismo mogli vratiti na stazu! Do izljetanja je doslo zbog trenutka moje dekoncentracije! Nastavak sezone slijedi nam u Slovenskim Železnikima!
INA Delta je bila za naju precej sladko-kisla izkušnja. V petek sva z odličnim tempom naredila razliko in v soboto zjutraj sva imela ze skoraj minuto prednosti, ki sva jo tekom dneva lepo kontrolirala. Nato pa nama je na zadnji HP poslušnost odpovedal menjalnik in sva inela le 1. in 2. prestavo in sva izgubila precej časa in padla na 2. mesto v DIV 2. Sem zelo razočaran, ampak hkrati vesel, da sva sploh prisla do rampe. Gremo novim borbam naproti!
Na rallyju za FIA evropski rally pokal, ki je bil obenem tudi letošnja tretja preizkušnja za slovensko državno prvenstvo, so se minuli petek in soboto za najboljše uvrstitve potegovali tekmovalci iz sedmih evropskih držav. Že v četrtek zvečer so udeleženci rallyja lahko občutili utrip hrvaške prestolnice na ceremonialnem štartu na trgu Bana Jelačiča v samem centru mesta ter napetost pred štartom združili z uživanjem v sproščenem vzdušju. S Hyundaijem i20 R5 sta se preko štartne rampe zapeljala tudi Rok Turk in Blanka Kacin, ki sta nato že takoj v petek na prvi hitrostni preizkušnji, ki je potekala po mestnih ulicah Zagreba, postavila najhitrejši čas. Tudi v nadaljevanju petkovega dela sta bila med najhitrejšimi in po prvem delu rallyja zasedala 2. mesto v skupni razvrstitvi, vodilna pa sta bila med posadkami prijavljenimi v slovensko prvenstvo.
Po začetnih 45 kilometrih je glavni del hitrostnih preizkušenj sledil v soboto, ko so ceste čez Sljeme postregle kar s 112 dirkalnimi kilometri. V sončnem in vročem ozračju sta Rok in Blanka nadaljevala s časi med najhitrejšo trojico, po servisnem postanku sredi dneva pa je prišlo do preobrata. Do takrat vodilna posadka je na prvi popoldanski hitrostni preizkušnji naredila napako, Rok in Blanka pa sta prešla v vodstvo. Tudi s hitrimi časi v nadaljevanju, kjer sta bila najhitrejša na vseh treh hitrostni preizkušnjah, sta prednost pred tekmeci do cilja nadzorovala in povečevala, tako da sta se na koncu lahko veselila 1. mesta.
To je bila za posadko Hyundai Slovenija in ekipo Friulmotor, ki pripravlja ter skrbi za dirkalnik, s katerim nastopata Rok in Blanka, že tretja letošnja zmaga, druga za slovensko prvenstvo: "Zahteven rally je za nami, z odličnim rezultatom na cilju! Vesel sem nove zmage. Še enkrat več se je izkazalo, da je poleg hitrosti potrebno tudi uspešno priti do cilja. V popoldanskem sobotnem delu sva se z Blanko resnično odlično počutila v dirkalniku, pa tudi hitrostne preizkušnje čez Sljeme so prava poslastica za nas dirkače. Za nami je še en uspešen rally, z novim uspehom, z novo zmago!"
Po zmagi Roka in Blanka na 45. izvedbi INA Delta rallyja, kjer je na najvišji stopnički zmagovalnega odra slovenska posadka zadnjič stala leta 1988, najhitrejše posadke slovenske državnega prvenstva naslednja preizkušnja čaka zadnji vikend v juniju, ko bo na sporedu rally Železniki.